یه مریم جدید

یه غریبه، یه آشنا

یه مریم جدید

یه غریبه، یه آشنا

عنوان ندارد

ببین! من آدم ساده ای هستم. ساده و زودباور. وقتی سر به سرم می گذاری، حتی یک لحظه هم شک نمی کنم. وقتی می گویی برای اولین روز عشق مان تدارک ندیده ای حرص می خورم. بعد لجم می گیرد که چرا کله سحر بیدار شده ام. ابرو برداشته ام. آرایش کرده ام. تا تو بیایی و تر بزنی به اخلاقم.  بعد می ترسم که نکند دوستم نداری. واقعا می ترسم ها! بعد از خودم دفاع می کنم. عـ....ـن می شوم. بد خلقی می کنم. نق می زنم. بعد یکباره، بعد از حرص دادن من از صبح تا شب، کادو رو می کنی. کادویی که می دانم چند هفته پیش خریده ای. و من واقعا حس می کنم که عـ...ـن هستم. نکن این کارها را با من. من آدم ساده ای هستم.



نظرات 2 + ارسال نظر
solemate سه‌شنبه 29 بهمن 1392 ساعت 11:32 ق.ظ

سلام مریم عزیزم
هم خنده ام گرفت هم خوشحال شدم که عزیزم هم روز عشق تنها نیست هم حرصم گرفت از اینی که نکی خواندش
هم دلمسوخت واست هم حااااااال کردم
ببین مریم جدید باید به این رفتارهای جدید هم حااال کنی
مبارکت باشه عزیزم حالا چی بود؟
دوست دارم حتی وقتی اینطوری داره از دماغت آتیش میزنه بیرون
بوووووس

سلام
دِ بیا درستش کن! تو رفیق منی یا اون؟ حالا به دماغِ سوخته من می خندی؟مگه نبینمت!

لیلا دوشنبه 5 اسفند 1392 ساعت 11:35 ب.ظ

مردا با شیطنتهاشون حال می کنن ،مخصوصا وقتی بدونن باورت میشه ،سعی کن خودتو اذیت نکنی ،یواش یواش به این رفتارا عادت می کنی
مواظب خودت باش عزیز دلم.

امان از دست این مردها.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد