یه مریم جدید

یه غریبه، یه آشنا

یه مریم جدید

یه غریبه، یه آشنا

Mother Tongue

منِ من با رضایت به آینه نگاه می کند. منِ آینه می گوید:"!You look good". منِ من جا می خورد و چپ چپ آینه را نگاه می کند. منِ آینه ادامه می دهد:"...This color"  

 

منِ من شاکی می شود: "مگه نمی دونی همیشه بدم میومده از آدمایی که دو روز رفتن خارج و حالا یه در میون انگلیسی حرف می زنن. نکن این کار رو! بدم میاد."

منِ آینه پوزخند می زند:"چند ماهه روزنامه و مجله و کتاب فارسی نخوندی، فیلم و سریال ایرانی ندیدی، به جز چهار تا کلمه سلام و احوالپرسی معمولی، فارسی حرف نزدی. چه توقعی داری؟ شاهنامه بنویسی؟"

منِ من حق می دهد به منِ آینه. ولی قصد ندارد به آسانی تسلیم بشود. می اندیشد:
"!I have to do something about it"

و من وبلاگ خوان شدم!

*چرک نویس این پست را با قلم و کاغذ نوشتم. چه قدر دلم برای دست خطم تنگ شده بود.  



نظرات 5 + ارسال نظر
solemate دوشنبه 22 آبان 1391 ساعت 03:54 ب.ظ

سلام مریم جان
جالبی این ماجرای تو اشتراکش با این روزهای من هست و اون اینکه از اینکه زبانم اونقدی خوب نیست که 4 تا مقاله رو این همه با مشقت نخونم کلافم و از این پولهای بی زبون که باید خرج مترجم کنم
دنیای کوچیکی هست نه!!
تو کلافه از چیزی هستی که برای من یه حسنه مزیته...
دلم کوچک شده برات اونقد که می ترسم قورتش بدم و نفهمم

سلام عزیزم،
چقدر چشم به راهت بودم. دل منم ...
ولی اگر هی به خودم یاد آوری کنم دووم نمیارم.
قورتش ندیا. من دلِ تنگت رو لازم دارم.

عباس سه‌شنبه 23 آبان 1391 ساعت 09:36 ب.ظ http://abas.blogsky.com

تو پست جدیدت هرکار میکنم نمیشه نظر گذاشت خواستم بگم فکر کنم معادله ای مه داده حل کنه خر است



البته من قبلا به وبلاگتون سر زدم و لذت بردم.

مریم انصاری چهارشنبه 24 آبان 1391 ساعت 02:37 ق.ظ

سلام یه مریم جدید جان.

سلام! خوش اومدی!

عباس شنبه 27 آبان 1391 ساعت 08:00 ب.ظ http://abas.blogsky.com

راستی شما که قبلا آشنا شدی چرا دیگه سر نمیزنی نظر بدی

سر می زنم! نظر ندادم!

لیلا جمعه 24 آذر 1391 ساعت 12:31 ق.ظ

باز هم بنویس که دل من برای دست خطت لک زده

و دست خط تو روی بسته های پستی چقدر مایه قوت قلب است.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد